pátek 25. července 2014

Day 25

Someone who fascinates you and why.
Někdo, kdo tě fascinuje a proč.

Nad tímhle tématem jsem přemýšlela asi nejdéle- tzn. asi tak 30 min. Nakonec jsem došla k závěru, že Karolínka.
1. Už jen z toho důvodu, že jí to zvedne náladu, když o ní napíšu článek.
2. Protože se mnou zvládá všechno, ví o mně všechno a i přesto se se mnou baví a bere mě.
3. Hraje neskutečně dobře volejbal. I když jsem ji viděla jen párkrát hrát, ale říká se to o ní. :D
4. Jde si za svým snem a dělá to, co miluje. Vkládá do toho všechno.
5. Je neskutečně krásná, ale pořád si na něco stěžuje.
6. Její povaha je sice nevyzpytatelná, ale když se v ní člověk vyzná, zamiluje si ji.
7. Je to přesně můj opak. Je krásná, štíhlá, inteligentní, sportovně nadaná, vtipná, vysoká, nečte knížky, kouká na televizi a podobně.
8. Umí udržet tajemství a jako jedna z mála osob mi věří. Za to jsem ji neskutečně vděčná.

Ksichtenzi
No, co si budeme povídat... Prostě nejlepší kamarádka, jak má být. :)
Jinak, za chviličku jedu na tábor a zbytek challenge dodělám potom, tak se mějte krásně.
Užívejte si prázdnin. <3



1 komentář: