neděle 6. července 2014

Day 06

Write 30 interesting facts about yourself.
Napiš o sobě 30 zajímavých faktů.
  1. Mám třetí jméno. Moje celé jméno je Tereza Hana Hanáková.
  2. Lyžuji od 3 let a pořád mě to nepřestalo bavit. 
  3. Měla jsem jediného přítele.
  4. Mým nejoblíbenějším jídlem jsou lasagne. 
  5. Jsem blíženec.
  6. Na mnoho věcí nemám stálý názor.
  7. Od doby, co mám krátké vlasy, mi rapidně kleslo sebevědomí. 
  8. Umím nejlepší vaječné omelety na světě!
  9. Mám problém důvěřovat lidem.
  10. Jsou věci, které nikdy nikomu neřeknu.
  11. Umím držet tajemství.
  12. Nedívám se na televizi. S výjimkou hokeje a oblíbených filmů.
  13. Nikdy jsem neměla vlastního mazlíčka. 
  14. Mojí nejoblíbenější knížkou je Malý princ. 
  15. Nechci zažít stáří. Předpokládám, že umřu ve 40.
  16. Když se začtu do nějaké knížky, přečtu ji během dne. 
  17. Líbila se mi více knížka než film Hvězdy nám nepřály.
  18. Mým nejoblíbenějším filmem je Forrest Gump a ne proto, že tam hraje Tom Hanks. 
  19. Jako malá jsem se všeho bála, ale nedávala jsem to najevo. Vydrželo mi to dodnes. 
  20. Některá česká slova nenávidím a nahrazuji je anglickými. 
  21. Nerada chodím na veřejný bazén. 
  22. Když jsem se učila na snowboardu, totálně jsem si doničila obě zápěstí. 
  23. V životě jsem neměla v puse cigaretu a ani to neplánuji.
  24. Miluji sójové mléko. Jediné, co mě na něm štve, je ta cena. 
  25. Dívám se na hokej kvůli tomu, že mě ta hra opravdu baví. Ne kvůli tomu, abych vypadala před klukama zajímavě. Nesnáším, když se na hokej dívají holky jen pro image, přitom ani neví, co je to offside. 
  26. Raději lidi poznávám v reálu než skrze facebook atd.
  27. Byla jsem 3 měsíce bez facebooku. Tolik času jsem za celý rok neměla. 
  28. Rozumím si více s tátou než s mámou. 
  29. Jako malá jsem vyrůstala mezi klukama, takže jsem si místo na princezny, hrála na teroristy. 
  30. 30-tý fakt není. Každý by si ho o mně měl vytvořit sám. Kdo mě zná, ten bude vědět, co si doplnit. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat