středa 9. července 2014

Day 09

How you hope your future will be like.
Jak doufáš, že bude vypadat tvá budoucnost. 

Myslím, že tenhle článek už jsem tu psala. Vlastně jeden skoro úplně stejný už v téhle challenge byl. Bylo to "Jak se vidíš za 10 let?" a vůbec nic se od té doby nezměnilo. Pořád chci králíčka Boba! Pořád chci být novinářkou! Jediné, co bych snad mohla doplnit, je to, že se nechci dožít důchodu. Asi jsem divná, ale nechci zažít stáří. Prostě netoužím po tom být stará, vrásčitá babička, která si stěžuje na malý důchod a špatné politiky.
BTW- víte, jak je boží usínat s někým na skype? Nedávno jsem si volala s kamarádem asi 8 hodin a volali jsme si přes noc. Bylo to vtipné, ale divné zároveň. :D Jinak docela bez pointy, ale musela jsem ho tu zmínit. Vyhrožoval mi zrušením sledování na insta.

Žádné komentáře:

Okomentovat