pondělí 21. července 2014

Day 21

One of your favorite shows.
Jeden z tvých oblíbených pořadů.

Abych řekla pravdu, tak nevím. Napadlo mě Studio hokej, ale to je jen při mistráku a asi se to jako pořad počítat nedá. Nekoukám se na televizi (kromě MS v hokeji, oblíbených filmů a pár politických debat), takže tak nějak nemám přehled. Z dob, kdy jsem ještě televizi sledovala běžně, si pamatuji, že můj nejoblíbenější pořad byly asi Televizní noviny. Což je zvláštní, protože teď je naprosto nenávidím a kdybych něco mohla od základu změnit, tak tohle bude v Top10. Vždycky jsem si připadala dospěle mezi mými vrstevníky. A fakt nechápu, jak jsem se na to mohla dívat, ale to mi bylo tak kolem 11 let. Když jsem byla ve školce, byli to Šikulové, Věda je zábava a Kouzelná školka. To jsou prostě nejlepší pořady mého dětství.

Žádné komentáře:

Okomentovat