čtvrtek 24. července 2014

Day 24

Your favorite movie and what it's about.
Tvůj oblíbený film a o čem je.

Můj oblíbený film je Forrest Gump. I přes to, že je to film starý už 20 let, je to pro mě film, ve kterém vždycky najdu útěchu, zábavu a porozumění. Vždycky jsem si s Forrestem připadala v mnoha věcech podobná a možná proto ten film tak zbožňuji. Vyzařuje z něj tak skvělá energie, jako by všechno mělo dopadnout dobře, jako by všechno špatné v minutě zmizelo, jako by se dobré věci děly každým dnem a každému.
Nebudu vyprávět děj filmu. Na to se může kouknout každý. Místo toho napíšu můj názor na něj a jak na mě působí. Myslím, že obsadit do hlavní role Toma Hankse, byl určitě nápad nějakého génia. Zahrál Forresta skvěle a úplně jsem mu to žrala. A ani mi u filmu nevadil český dabing, protože zrovna Toma Hankse dabovat umí. To se musí uznat.
Jak už jsem psala výše, působil na mě vždycky kladně. Tím myslím, že kdykoliv se na něj podívám, mám pocit jako by všechno začínalo od znova, že život je přece o tom, dělat chyby a napravovat je a začínat znova a začínat tolikrát, kolikrát to jen jde, protože každý nový den je pro vás novým začátkem.
Nikdy ho nepřestanu milovat a i když mi ho tolik lidí zhnusilo, pořád je to pro mě film, co mi otevřel oči a otevírá mi je pořád dokola.

Žádné komentáře:

Okomentovat