úterý 1. července 2014

Day 01

Your current relationship, if single discuss how single life is. 
Tvůj současný vztah, jestli jsi single, napiš, jaké to je.

Se mnou je to zvláštní- klasika.
Abych byla přesná, naposledy jsem měla vztah 2 roky zpátky, kdy mi bylo 13/14 a to je taková ta první platonická láska. Když to porovnám, jaké to bylo, když jsem byla zadaná a teď, když jsem volná, připadá mi to skoro stejné. Zamilovaná můžu být i bez vztahu. Milovat někoho můžu i bez vztahu. V dnešní době je prakticky všechno možné i bez závazků. Jediné, co mi chybí je jistota, že tu pro mě někdo je.
Jsem typ člověka, co si neskutečně váží přátel. Pro mě vždycky bude na prvním místě rodina zároveň s přáteli. Mít kamarády je pro mě možná i důležitější než mít přítele.
Být single je pro mě úplně normální. Jsem single prakticky celý život (pokud nepočítám ten 4-měsíční vztah) a už jsem si na to tak nějak zvykla. Proboha, vždyť mi je 16. Můžu dělat co chci a nemá to (ve většině) žádné následky. Prakticky je to jeden z nejlepších věků, který můžete zažít. Takže jaké to je, být single a ještě k tomu v mém věku? Úplně boží. Člověk by si měl vážit toho, co má, dokud to neztratí. :)
Stay optimist!

Žádné komentáře:

Okomentovat