středa 2. července 2014

Day 02

Where you'd like to be in 10 years?
Kde bys chtěla být za 10 let?

Můj další obrovský problém. Neumím si takové věci plánovat. Jednou řeknu, že chci být světoznámá architektka a potom že chci dělat pro charitu. Takže to uděláme následovně. Vezmeme si to tak, jak to chci právě teď. Nikoho nezajímá, jak to budu chtít večer. Pokud napíšu někdy něco jiného/ už jsem napsala něco jiného, prosím, neukamenujte mě. Jsem blíženec a moje myšlenky mají rychlost zvuku. Neustále se mění a vyvíjí.
Při představě sebe v budoucnosti (26 let) chci pracovat v Anglii. Chci být taková ta poctivá novinářka, která svým článkům daruje kus sebe, říká v nich lidem pravdu a ukazuje sice krutou, zato pravdivou realitu. Chci mít malý byt v centru Londýna. Chci mít malého králíčka Boba, který bude vypadat jako klubíčko. Chci být pracovně vytížená. Chci chodit každé ráno před prací do posilovny a po práci chodit na přednášky o architektuře. Chci se ráno rozhodovat jen 3 minuty o tom, co si vezmu na sebe. Chci mít šatnu velikou přes půl bytu. Chci nosit dioptrické brýle z důvodu toho, že vypadám inteligentněji. Chci mít skútr do města a nějakou pěknou mašinku na výlety. Chci aby moje články četl celý svět.
Ale jak říkám, ani nevím, na co mám chuť a to se jedná jen o jídlo, natož aby se jednalo o mou budoucnost.
:)

Žádné komentáře:

Okomentovat