pátek 4. července 2014

Day 04

Your views on religion.
Tvůj názor na náboženství. 

Líbí se mi, když někdo v něco věří. Člověk by asi měl v něco věřit. Já věřím v něco vyššího. Nechci říct, že v Boha, ale v Karmu nebo tak něco. Moje mamča vyrůstala v hodně pobožné rodině a táta je ateista. Jsem sice křtěná, ale do kostela chodím jen na Vánoce a Velikonoce (mimo pohřby a svatby). Každopádně nic se nemá přehánět a myslím, že v tomhle případě to platí také. Některá náboženství mi připadají skoro jako sekty. Lidé se modlí k nějakému vůdci, guru. Svádí na něj všechny věci. Myslí si, že když udělají něco, co jejich náboženství nepovoluje a poté se pomodlí či přinesou nějakou oběť, bude vše smazáno. Tak to bohužel/ bohudík není.
Mým nejoblíbenějším náboženstvím je budhismus. Je to jedno z mála náboženství, které mi připadá normální, přímo od srdce a mírumilovné. Nepřipadá mi komerční. Lidé věří v někoho, kdo skutečně existoval.
____________________________________________________________________
V žádném případě nechci ničí náboženství urazit! Je každého věc, v co věří. V dnešní době se ta víra obzvlášť cení.
Strange evening mood.

Žádné komentáře:

Okomentovat