čtvrtek 17. července 2014

Day 17

Your highs and lows of this past year.
Tvé vzestupy a pády loňského roku.

Můj vzestup (duševní) loňského roku- 2013- byl asi o prázdninách. Bylo to takové to období, kdy jsi vyšel ze základky, jsi přijat na střední a nemáš žádné obavy. V tu dobu jsem si tak nějak uvědomila svou cenu a cenu mých přátel. To, jak moc pro mě znamenají, jak moc jsem za ně vděčná. Samozřejmě, že jsem poznala pár sviní, které si na přátele jen hrály, ale právě proto mě to posunulo dál a teď, když se na to zpětně podívám, jsem jim za to vděčná. Nebýt jich, nikdy bych si neuvědomila spoustu věcí.
Můj pád loňského roku byl z 80% na Silvestra. Tu noc jsem se opila a byla jsem ze sebe znechucena. Nikdy jsem nebyla typ, co by pil. A ani nejsem. Prostě jsem to tehdy asi špatně odhadla a od té doby jsem se zařekla, že už nikdy více. Sice se mi jen motala hlava, ale pořád tu bylo to znechucení. Navíc mi ublížilo hodně lidí. Takové ty stavy, kdy se ti někdo líbí a pak ho vidíš, jak se líbá s někým jiným. No, řekněme, že to nebylo nejpříjemnější pokoukání. Asi proto jsem to potom do sebe tak klopila.
A celkové zakončení tohoto článku?
Člověk si musí projít i tím nejhorším aby si pak mohl vážit toho, co má. Všechno špatného, co se nám děje jsou lekce a posouvají nás dál. Věřte tomu nebo ne, po čase budete za většinu těch "lekcí" vděčni.

Každý chce radost a nikdo nechce bolest. Jenže duha taky neexistuje bez deště. 

Žádné komentáře:

Okomentovat