sobota 5. července 2014

Day 05

A time you thought about ending your own life. 
Čas, kdy jsi přemýšlel o ukončení svého života.

Nechci tu rozebírat mé maličké deprese. Abych řekla pravdu, párkrát už mě to napadlo. Asi na 2 sekundy, pak jsem si dala facku a přemýšlela nad svou inteligencí. Jestli je opravdu taková, jaká si myslím, že je. Jsou lidé, kteří denně trpí hlady, nemají co na sebe, nemají rodiny, nemají střechu nad hlavou, chodí spát s tím, že neví, jestli se zítra vůbec probudí. Můj život je prakticky bezstarostný. V tomhle jsem neskutečně sobecká. Je mi ze sebe špatně, když si stěžuji na to, jak nemám štěstí, zatímco ve světě hladoví každý 7 člověk. Jak už jsem dříve psala, člověk by si měl vážit toho, co má. A i přes ty mé menší krize si vážím svého života.
Navíc na to, abych si vzala život nemám koule. Nezvládla bych to.

Žádné komentáře:

Okomentovat