čtvrtek 10. července 2014

Day 10

Discuss your first love and first kiss.
Řekni o tvé první lásce a první puse.

Moje první láska. Oukej. Na toho kluka jsem čekala asi rok. Byla jsem do něj fakt bezhlavě zamilovaná a i přes to, že měl mezi tím jiné slečny jsem pořád tajně doufala, že spolu budeme. A ano, nečekaně, byli jsme spolu. Byli jsme celý ten rok strašně dobří kamarádi a když už jsme spolu měli být, nebyla jsem si vůbec jistá, jestli do toho půjdu. Čekáte na něco dlouho a když to přijde, ani nevíte, jestli to chcete. Bála jsem se, že až se rozejdeme, už se nebudeme bavit. A já o něj vážně nechtěla přijít. Nakonec jsem si ale řekla, že risk je zisk (no co, byla jsem tehdy trošku divná). Dali jsme to teda dohromady. Bylo to perfektní. Měli jsme se rádi, možná se i milovali. Bože, byli jsme malí. Ale bylo to roztomilé. Byli jsme si zároveň nejlepšími přáteli. Pak se to ale všechno tak nějak zvrtlo. On si myslel, že mu lžu a mě mrzelo, že mi nevěří. Zklamal mě tím a klesl si u mě. V tu dobu jsem byla ve Francii na výměnném pobytu a jak jsem přijela zpátky, ukončili jsme to. Pěkný dárek k narozeninám. :)
První pusa? Na tu si ani nepamatuju, ale určitě nebyla tak boží, jak jsem si myslela, že bude.





Žádné komentáře:

Okomentovat