čtvrtek 3. července 2014

Day 03

Your views on drugs and alcohol. 
Tvůj názor na drogy a alkohol.

Nedávno jsem byla na takové akci. Je to prakticky maličký jednodenní fesťáček, kde se schází většina lidí mého věku. Klasicky se polovina z těch lidí ani nedostala dovnitř, protože se jednoduše tak ztřískali, že neměli na to tam dojít. Naneštěstí pro ně byl zátah. Do lesa (místo, kde bylo nejvíc opilých), najely asi 3 dodávky policie a začali je tam chytat. Pobrali 25 děcek. Nejmladší měl 13 let. Bylo mi z toho na blití. Nechápu, proč se moje generace neumí bavit aniž by se u toho zřídila. Já jsem se opila dvakrát. Z mého poprvé si toho moc nepamatuju a z mého podruhé zase až moc. Nezažila jsem divnější pocit. Neměla jsem skoro žádnou kontrolu sama nad sebou. Dělala jsem věci, které bych za střízliva nikdy neudělala. Od té doby jsem se zapřísahala sama sobě, že se znovu opiji až v 18.
Názor na alkohol mám špatný. Nelíbí se mi, když se někdo opíjí. Člověk by se měl umět bavit přirozeně, ne jen kvůli tomu, že má v sobě pár jednoduchých a vykvašených sacharidů. Chápu, když se někdo sem tam napije pro to, aby něco oslavil, ale nepochopím, když se někdo ztříská a pak si z večera nic nepamatuje. Stydím se za sebe, že jsem to taky jednou takhle měla.
Co se týče drog, záleží jaké. Nemám prakticky nic proti marihuaně. když někdo hulí pravidelně, nelíbí se mi to. Když si někdo občas dá, překousnu to. Abych si sama dala, tak to asi ne.
Mezi drogy by se měl počítat i alkohol, takže abych to shrnula. Nelíbí se mi, když to někdo požívá, sama to nedělám a u mnohých se mi to hnusí, ale jsou to jejich životy, jejich nudné dny, jejich zničená játra. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat