středa 4. září 2013

What kind of person attracts you?

Jaký typ člověka tě přitahuje?
Nemám přímo vyhrazený typ kluků, který se mi líbí. Prostě mě musí něčím zaujmout. Ať už svým vzhledem, povahou, chováním nebo třeba jenom nějakým gestem. Ovšem by se tu našla asi jedna věc, kterou teď docela upřednostňuji. Ten kluk by měl být vtipný a měla bych si s ním rozumět. Prostě by mi vadilo, kdybychom někde seděli a bylo by ticho. Jasně, miluju ticho, ale ne když se jedná o tohle ticho, takové to trapné ticho. Nevím, jestli to je věkem, ale všímám si na sobě toho, že už mi tolik nezáleží na vzhledu. Samozřejmě, že nemůže být ten kluk úplně škaredý, ale nemusí to být ani takový ten "krasavec". (?! Co to je za slovo?!)
Mimochodem mi začala škola a já jsem totálně mrtvá a vyčerpaná a neskutečně nestíhám. A to jsme se ještě nezačali pořádně učit.
HT: Take me back to summer paradise! Please...:(

Žádné komentáře:

Okomentovat