sobota 28. září 2013

blah blah

Vím, že pořád mluvím o tom, jak nestíhám a už jsem s tím trapná, ale je to tak. Vždy když přijdu ze školy, učím se a potom už jsem unavená a otrávená natolik abych tak maximálně zvládla sedět a tlemit do pc. Včera jsem po dlouhé době vytáhla foťák a nafotila pár fotek a dnes jsem vařila! Zase jsem dělala sójový nudličky s rýží a jelikož jsem to nechtěla mít suché, udělala jsem si k tomu takový speciální salát s dresingem. Bylo to výborný.
Doufám, že vaše dny jsou o něco zajímavější, než ty mé. :)
Moje království. Maličké, ale útulné a svou funkci splňuje parádně! :) Všude samý fotky. Chce to ještě plno dodělávek a hlavně jinou výmalbu. Tu růžovou už tam fakt nechci. 

Strange


Jedny z nejmilejších věcí v pokoji. :) 
Obaly na mobil. :) 

tričko/ fishbone, sportovní tričko/ arcore, sportovní legíny/ kalenji, sportovní tílko/ h&m


Yummi!

Žádné komentáře:

Okomentovat