sobota 7. září 2013

3 good things that have happened in the past 30 days

3 dobré věci, co se staly za posledních 30 dnů.
1. věc- Poznala jsem nové lidi. S přestupem na střední školu se všechno změnilo. Poznala jsem plno nových lidí, ale zatím mi připadá, že mě moc nemusí. Ne, že by mě vyloženě neměli rádi, ale ta třída předtím byla naprosto jiná, byli jsme jako rodina a tak nějak mi to začalo všechno chybět. Vždy když jsem přišla do té staré třídy, nebála jsem se zařvat do třídy "Čauky mňauky lidi!", ale teď jenom prostě tiše vejdu dovnitř, zapadnu do lavice, pozdravím pár lidí kolem sebe a sedím tiše jako myš. Jasně, sice už to není jako před tím, ale přece jenom se známe zatím pouze týden.
2. věc- Začala jsem pravidelně posilovat, lépe se stravovat a myslím, že to pomalu přináší výsledky. Taky už uběhnu daleko více než dříve. Byly časy, kdy jsem uběhla 400m a byla jsem vyřízená. Teď uběhnu 1km, odpočinu si na minutu a běžím dál. Jasně, pořád to není nic extra, ale pokud budu pokračovat, tak to půjde lépe a lépe.
3. věc- Mám větší sledovanost na blogu!! Za celý duben jsem měla 432 zobrazení, teď mám 337 shlédnutí jenom za 7 dní. Není to pořád nic extra, ale jak už jsem řekla, pokud to takhle půjde dál...:)

A je to! Celá tahle výzva je za mnou a já to zvládla. Můžu si poblahopřát. Upřímně jsem ani netušila, že to dám a koukněte na to. Je to za mnou. Teď budou zase ty normální články a možná začnou být o něco málo zajímavější. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat