pondělí 2. září 2013

A photo of you without makeup

Moje fotka bez makeupu
Vzhledem k tomu, že se většinou nemaluju, se dá za takovou fotku považovat každá moje fotka. Nejnovější moje fotka je asi ta, co tu přidám. Je to fotka u Haniččiny bezvadně červený stěny a navíc je to fotka po ránu. Tenhle článek jsem psala včera, takže tu budu psát tak, jak jsem to myslela. (Jsem na adapťáku, proto jsem nemohla článek napsat normálně, ale musela jsem to naplánovat.) Zítra jdu poprvé do školy a poprvé na střední. Doufám, že nedopadnu jako takový ti outsideři v typických amerických filmech, co se s nima nikdo nebaví, sedí v poslední lavici s kapucí na hlavě a při chůzi po chodbě do nich všichni strkaj. Co už, pak vám povím. :)

2 komentáře:

  1. Taky žádný makeup nepotřebuješ a vypadáš skvěle i po ránu :) Hodně štěstí na střední!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. :) Zatím se držím, tak uvidíme, jak dál.

      Vymazat