sobota 14. září 2013

Holidays 2013

Jelikož jsem v červenci moc příspěvků nepsala a v srpnu byla ta challenge, takže jsem se rozhodla udělat takový menší postík o mých prázdninách. Hned první den prázdnin (28.6?) bylo vítání prázdnin. Je to taková Novojičínská akcička pod širým nebem a vystupují tam různé kapely nebo i jednotlivci. Letos tam byl myslím Kofe-in a potom Lukáš Adamec. Ani jednoho účinkujícího moc nemusím, ale Lukáš Adamec měl/má neskutečný hlas, takže mě nakonec docela zaujal. Zbytek večera jsem pak trávila spíše takovým tím klasickým kecáním s přáteli. Týden na to byla Kiss mise. Další novojičnská akce a vlastně tak trošku na podobný způsob. Akorát tam místo kapel byli "dídžejové" a byla to spíše taková mega diskotéka. Potom jsem jela na 2 týdny na tábor, o kterém jsme vám už psala v tomhle postu, takže ho asi přeskočím. Po zbytek prázdnin jsem trávila čas s přáteli jako byla například Hanička a její večerní procházky po městě, stojky na hlavě a vaření v 1 v noci nebo Kája, se kterou jsem se celé dny flákala. Ke konci prázdnin jsem byla na Horké kaši, což je akce na úplně stejný způsob jako Kiss mise. Tam jsem poprvé viděla mé nové spolužáky (neskuteční lidé a už jsem si na 100% tehdy byla jistá, že se z nás stane časem skvělá parta) + upevnila skoro ztracené vztahy s tak trošku nevlastním bratrancem. Další party hard byla v Šenově u NJ, která se jmenuje Škrpál. Poslední prázdninová akce, tak jsem si ji chtěla pořádně užít. Nejdříve jsem tam šla s Terezkou (Žiťou) a pak jsme k sobě přibraly i Haničku. Nejdříve to byla docela nudička, ale pak jsme potkaly další kamarády a pařili jsme až do rána. Respektive do noci, protože další den v 7 ráno jsme šly s Terezkou na UFO- turnaj v ultimate frisbee a v týmu byl se námi i Dejf. Vyhráli jsme krásné 4.místo a mini pohárek za team spirit! To byl můj poslední (větší) zážitek z prázdnin. I když jsem v podstatě nikde na dovolené nebyla, je mi to fuk. Hlavní je, abych tam byla s lidmi, které mám ráda a kterých si vážím a potom už je fuk, kde jsme. Prázdniny 2013 pro mě byly skvělé a nezapomenutelné. Děkuju lidem, co se mnou byli za skvělé zážitky. :) Vážím si vás.

Tábor♥

Dortíky přání a kafíčko od Haničky. ♥

Dva ksichty a umatlaný zrcadlo ve výtahu. 

Ingísek vaří, klidně i o půlnoci a nic mě nezastaví!

Škrpál s panem Žížalou a uličníkem. 

Stojky s Haňou!

Je moje sestřenice, ale chová se jako sestra. Nejmilovanější košiška! ♥ Bros before hoes. 

Nejlepší snídaně do postele.

Horká Kaše. 

Myslím, že není návštěva, kdy bych se tam nevyfotila. 
Ideální pro školáky!!

Nostalgie. Tak moc mi ty holky chyběly...:) Sister, Apu a Hanička. 


Sice už to není z prázdnin, ale z adapťáku. Dája s Martinkou se hroutí po fyzicky náročném výšlapu. (Teprve v půlce kopce:(( ) :D

Po dlouhé době. Každá akcička s něma má něco do sebe! :D 
TEAM SPIRIT BRO!♥

Žraníčko s Terezkou. Není venek, kdy bychom nejedly. :D

Romantiš atmosfiš u Haniškiš. 

2 komentáře: