sobota 28. června 2014

TRIP N°2

Ve středu jsme byli na třídním výletě. Byli jsme tam na 2 dny_ jednu noc. Bylo to..no..prostě třídní výlet. :D Nechci říct, že by to bylo úplně slabé, ale zase jsem ty lidi o něco více poznala a zase lépe vím od koho co čekat. S některými lidmi jsem pokecala jak nikdy před tím, s některými jsem si zase lezla krkem jak nikdy před tím, ale o tomhle to je. Pořád se poznáváme. Teď už je prvák oficiálně za námi a já jsem ráda, že můžu říct, že jsem prolezla! Konečně mě čeká ten zasloužený dvouměsíční odpočinek. Do háje, fakt nevím, co budu tak dlouhou dobu dělat. Ale přísahám, letošní prázdniny si užiju. :)
Přísahám, tak boží salát jsem neměla od té doby, co nám zavřeli palačinkárnu! <3

Další do sbírky. <3 Taky vás miluju. :P

happy jak 29 grepů

Víte jak je těžké udělat selfie se zrcadlovkou, ve vlaku, který se strašně třepe a s bolavou rukou?! Fotka nezaostřená jak prase, ale je z vlaku. A to něco znamená!

1 komentář:

  1. to jidlo vypada skvele, dala bych si :)

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O BALÍČEK KOSMETIKY dle vlastního výběru
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/06/soutez-o-balicek-kosmetiky.html

    OdpovědětVymazat