sobota 28. června 2014

LUCKY IN CARDS - UNLUCKY IN LOVE__not in my case

Sem tam se mi stane, že se až moc zapřemýšlím. To pak uvažuji o tématech jako je smrt, láska, astrální cestování, nadpřirozené jevy atd. Říká se, že když má člověk neštěstí ve hře, má štěstí v lásce. Pořád nedokážu pochopit, proč nemůžu mít ani jedno! Vždycky když se schyluje k tomu, že bych mohla být konečně šťastná, jako doopravdy, musí se něco pokazit. Už si ani nepřiznávám, když jsem šťastná. Neužívám si to. Vím, že do týdne to skončí a zase bude vše ve starých kolejích. Když se nad tím zamyslím, dojdu k závěru, že každý má období, kdy je ten nejšťastnější, kdy se mu vše daří a pak je najednou na dně. Každý si musí sáhnout na dno aby se pak měl od čeho odrazit. Nechci si tu vylívat srdce z toho, jak jsem nešťastná, že se mi všechno kazí, že mám zlomené srdce na tolikrát, že se divím, že stále funguje apod., protože vím, že mé stížnosti jsou přesně to poslední, co by někoho zajímalo, ale podle mě myšlenka takové "životní křivky" není úplně od věci.
Představte si třeba sinusoidu. Kdo neví, jak vypadá: http://sketchtoy.com/61886475.
Konkrétně můj život je samý extrém. Jednou se mi daří vše na co sáhnu a pak zase všechno kazím, takže u mě ta středová období nejsou. Podle mě jsem teď těsně nad smutkem. Musím přiznat, měla jsem i horší období. Každopádně to teď rozvádět nebudu. Jenom prostě nechápu, že mi to štěstí tolik nepřeje. Moje křivka vypadá asi takhle: http://sketchtoy.com/61887106- tohle už asi sinusoida nebude, ale křivka určitě. :D
Člověk si asi potřebuje projít tím nejhorším, aby si potom vážil víc toho, co bude mít. A já stále doufám, že se to jednoho dne obrátí. Že všechno bude zase ok a já budu mít ty bezesný noci- plný přemýšlení co dělám špatně- za sebou.
"THERE'S NO DAWN WITHOUT A NIGHT.
THERE'S NO VICTORY WITHOUT A FIGHT.
THERE'S NO RAINBOW WITHOUT THE RAIN.
THERE'S NO HAPPINESS WITHOUT THE PAIN!"
Navíc jsou do háje prázdniny! A jsou na úplném začátku! ENJOY! <3

Žádné komentáře:

Okomentovat