sobota 21. června 2014

NOTHING NEW

Už jsem na tom tak zle, že vše odkládám na později. Ne, že bych to dříve nedělala, ale teď je to extrém. Už 3 dny si uklízím na stole, měsíc přidávám jeden post na blog, týden se chystám přečíst si Velkého Gatsbyho, rok si vybarvuju lapač snů, co mám nad postelí a asi 4 rokem se chystám před létem zhubnout. Jo, jasně. Všechno z toho mi jde úplně skvěle (+ těžce ironický přízvuk). Každopádně teď napíšu článek a ten stůl fakt douklízím. Abych se ale dostala k něčemu zajímavějšímu, řeknu tedy, co je nového.
Byla jsem v Norsku! Krásnější zemi jsem ještě neviděla. Je tam všechno tak uklizené, čisté, má to svůj řád, prostě boží! Bohužel jsem s sebou neměla foťák, ale jen mobil. Ty fotky z mobilu, no...jsou použitelné, ale ubírá to na kráse toho prostředí. :D Poznala jsem kopu božích lidí, neskutečně jsem si odpočinula, naučila se stavět stan a přečetla jednu boží knížku! Určitě znáte The Fault In Our Stars. Je kolem toho teď strašně moc povyku, ale líbí se mi, že polovina lidí, co o tom mluví, tu knížku ani nečetla. Klasika..:D Těším se, až uvidím film a budu kritizovat to, kolik tam toho vynechali. To je totiž také klasika.
Další věc, mám 16! Už nejsem malý bažant, ale 16-ti letá slečna, která se chová jako anglická lady. Vše z toho je samozřejmě můj případ! Dělám si legraci, žádné změny na sobě nepociťuji. Je to tak každé narozeniny. Říkám si, že nastane nějaká změna, že budu lepší a tak, ale stejně z toho nakonec nic není. :D
A poslední věc! Máme uzavřené známky, takže teď bude mnohem víc času na vše, co mě baví. Focení, blogování, kytara, jídlo:D, brusle, běh a ták. KONEČNĚ!
PS: Omlouvám se, že teď byly články úplně a totálně o ničem, nebyl časík ani náladička. Snad to přes prázdniny napravím. O:)
Hlavně že stíhám vytahovat máminy starý věci a říkat si, jak mi sluší. (joke)
Nejmilovanější. 
1. trajektík:)
2. den, kdy nám dali v Burger King čízburgr zadarmo
3. nejlepší výlet
4. majákis
5. s nejlepší Martinkou na světě <3
6. -
7. -
8. klasický instagramář si prostě fotí nohy!
9. selfíčko more
10. -
11. s nutellou na cestách
12. a s výhledem na tohle si prosím přečtěte TFIOS a zkuste neplakat
Nejlepší jsou. <3 Tom Z a Tom Z. 

První fotka v 16-ti. Stále žádné změny.

Morning a evening shorties. Na pláži, k jezeru, u fjordu. Ty botky toho se mnou už naběhaly..:) Láska, to je něco jako když si sbalíš věci na běhání aniž by jsi nad tím uvažovala. 
PPS: Tenhle článek jsem psala 4 hodiny. Mezitím jsem se najedla, uklidila si ten stůl, ustlala si v posteli, rozdělala si arašídy v čokoládě a přesvědčila se, že s tím hubnutím nejsem na dobré cestě.

Žádné komentáře:

Okomentovat