čtvrtek 6. března 2014

ILL

A tak se Terezka přidala do klubu nemocnejch...
Ano, už i mě skolila chřipka a tak je teď můj den jen o tom, že smrkám, piju čajíčky a kávičky, papám bábovku a koukám na pohádky. Ty mě teď jako jediné udržují v dobré náladě.
Včera mi jeden můj dobrý kamarád řekl, že je na mě pyšný, což sice ani jeden z nás nechápal, ale potěšilo mě to. Každopádně píšu to sem proto, protože chystám jeden takový postík, který by měl být o tom, co mě těší a co mě ničí, co mám ráda a co nemám ráda, co mi na lidech vadí a čeho si na nich naopak vážím atd.
Báj d vej máme teď jarní prázdniny, takže jsem vážně ráda, že asi zbytek volna proležím.
Mějte se. :-)
Jedna z nejoblíbenějších pohádek je Já padouch. Jo, sice jsou minions boží, ale Agnes je Agnes. Ona, její culíček a jednorožec mi vždycky přišli strašně rozkošní. Prostě žůžo úžo. 
Moje nejsledovanější. :-)
1. Čertova nevěsta- tuhle pohádku jsem si teď obzvlášť zamilovala. Možná kvůli tomu, že od malička miluju pohádkový čerty a tahle se čerty jenom hemží.
2. Auta 2- mým nejoblíbenějším auťákem v týhle pohádce je Burák. Je to takový "venkovský balík", který se sice místy neumí chovat, ale je to ten nejopravdovější přítel.
3. Hledá se Nemo- většina lidí má nejraději Nema, já musím být zase něco extra a nejraději mám Dori. Líbí se mi, jak pořád na všechno zapomíná a mojí nejoblíbenější scénkou je ta, jak skáče po medúzách a křičí při tom: "Nasnadagoňa, boing, boing." :-D Je boží!
4. Na vlásku- zase má většina lidí nejraději Lociku, já žeru Maxima. Sice toho moc nenamluví- vůbec nic-, ale je prostě luxusní. Takový férový a čestný.
5. Simpsonovi ve filmu- Homer forever! Na tuhle pohádku se nedívám skoro vůbec. Viděla jsem ho naposledy asi 2 roky zpátky, ale jak jsem se na něj koukala dnes, nasmála jsem se jak nikdy. Myslím, že čím méně často ty filmy sleduju, tím mi připadají lepší a tím více je mám ráda. "Já chci na vafle teplej banán!". Simpsonovy mám ráda i z toho důvodu, že tam je strašně pravdivých informací. Nemyslím pravdivých, ale prostě to vždycky dokonale vystihne to, jak to ve světě je.
6. Mulan- nejraději mám Mulan, protože je neskutečně odvážná a miluje svoji rodinu víc než cokoliv na světě. S touhle pohádkou jsem vyrůstala a řadí se do mojí TOP 10. 

Boží kapesníčky!

Nejlepší hrníček na světě.
Všichni si pamatujeme 2 adresy.
1. naši vlastní.
2. P. Sherman, 42 Wallaby Way, Sydney.



1 komentář: