pátek 7. března 2014

Can't wait for summer!

Taky se vám stává, že si někdy v březnu, kdy začíná svítit sluníčko a všechno začne kvést, vytahujete letní oblečení a jen tak si zkoušíte nové outfity na léto? Nikdy jsem léto moc nemusela, ale letos se na něj-nevím proč- těším. Respektive se těším na prázdniny. Už mi začíná chybět takový ten božský pocit, kdy se ti sluneční paprsky přímo zarývají do kůže. Chybí mi to, jak jediným mým problémem je, jestli v noci nechat otevřené okno a mít v pokoji komáry nebo ho nechat zavřené a mít tam vedro. Letos si asi pořídím Raid (taková ta blbost do zásuvky) nebo síťku do okna, ale tu až v nejhorším případě. Docela to potom hýždí výhled ven.
Přemýšlím, že si zase nechám narůst vlasy, co si o tom myslíte? Před rokem jsem totiž měla vlasy až pod lopatky a tak trošku ze sázky jsem se nechala ostříhat. Neříkám, že mi ty vlasy vyloženě chybí, ale připadá mi, že jsem byla úplně jiným člověkem, možná lepším. Co vy na to?
Debilní sázka. :D

Tak dlouhý to bylo.

OMG


První krátkovlasá fotka

1 komentář:

  1. I když se mi to ze začátku moc nelíbilo, tak krátké ti sedí víc! :) jsi svá!

    OdpovědětVymazat