středa 31. července 2013

!ROOM!

Nedávno -tak 4 dny zpátky jsem přijela z tábora. (Fotky tu dám později.:)) Bylo tam sice krásně, ale domů jsem se těšila. Rodiče mi totiž slíbili překvapení. (Jenom si prosím nemyslete, že jsem rozmazlený fracek a dostanu vše, na co si vzpomenu.) Dostala jsem nový pokoj! No, ne tak zcela nový, dříve jsme totiž měly se sestrou jeden velký společný pokoj, který jsme teď z jistého důvodu soukromí přepůlili na 2 menší. Jo, mám teď sice místo velkýho pokoje takovou malou zašívárnu, ale to je kolikrát lepší. Takže jsem se jednoho moooc krásného dne pustila do vylepšování. Ani jsem nad tím vlastně pořádně nepopřemýšlela a nakreslila si nad postel obří lapač snů. Vždycky jsem ho chtěla od někoho dostat, ale nikdo mi ho nedal, tak jsem se rozhodla si ho aspoň "načmárat" na stěnu. Zatím to je jenom tužkou, ale vůbec nevím, kterými barvami to udělat.
Tak tady to je, moje první DIY. :) (Pokud se to tak dá nazvat.)
Jde to postupně od náčrtu, přes prázdnou stěnu až po hotový obrázek. :)


HT: Užívej si každou minutu s milovanou osobou. Nikdy nevíš, kdy to je ta poslední.

2 komentáře: