pátek 12. července 2013

DON'T HOLD ME DOWN

Tohle je to nejkrásnější místo v mém okolí! Byla jsem tam poprvé, ale už teď ho miluju. Říká se tomu "U Křížku", nádherná příroda, skvělý výhled, úžasný klid. Prostě místo snů. :)
Poslední dny jsem tak trošku trávila s Karlíkem a Haničkou. Chodily jsme po městě, nakupovaly, skákaly na trampolíně, přecpávaly se jídel v palačinkárně a nebo se jen tak válely v posteli a hrály SIMÍKY♥. Tyhle dny mám ráda. S Karloskem jsem pořád, protože jsme sousedky, ale Haničku vidím jednou za čas a tak ten čas strávený společně vždycky pořádně naplánujeme.
Nějak mě začalo bavit vaření a zamilovala jsem si tofu a sóju. Jo, další jídlo z tohodle, ale proč ne, když mi to chutná.
Gábi dostala CD od Pink Floydů. Doma leželo pořád v šuplíku, protože ona je na jinou hudbu. Já sice taky už moc tuhle hudbu neposlouchám, ale je to klasika a snad nikdo nemůže odolat. Jsou tam největší hity za celou jejich existenci a úplně největší "chillovky". :)
Skoro pořád přidávám fotky na instagram, tak si mě kdyžtak "folowněte":http://instagram.com/trzhnkv
Na živo je to mnohem lepší.
Sójový maso, sýrová omáčka, rýže a broskve. DOKONALÁ kombinace.
Těstoviny, tofu a milánská směs. 
                                                         

V poslední době je miluju stále víc.

V našem pink roomu.

Pink Flojdíí.

Galaxy kruhový šátek. Dáreček k narozkám od Gábi. :)
Miluju ho, ale zatím jsem nenašla nic, k čemu bych si ho mohla vzít.
HT: Miluju hroznový víno a slunečnicový semínka! ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat