sobota 4. května 2013

ICE HOCKEY

Kdo nesleduje MS v hokeji, jakoby pro mě nebyl. Ne, dělám si legraci, ale tak nějak mi připadá, že mistrák v hokeji je jedna z mála příležitostí, která stmelí celý národ dohromady. Já se chystám letos nevynechat ani jeden zápas. Zatím mi to jde, ale to bude asi tím, že ty zápasy byly zatím jenom 2. Ne, že by mě ten hokej sám o sobě nebavil, ale komentátoři jsou na tom všem nejvtipnější. Konkrétně Robert Záruba. Vždycky mě dostanou jeho hlášky. Mými nejoblíbenějšími hráči jsou (nečekaně) Jarda Jágr (jak jinak!)
, Patrik Eliáš, Tomáš Plekanec, Roman Červenka a brankář Jakub Kovář. Bohužel ani jeden z nich letos nehraje, což mě docela mrzí.
Po dlouhé době jsem vytáhla foťák a nafotila pár "autoportrétů" (pokud se to tak dá nazvat). Moc se nepovedly, ale jedna fotka z toho vyšla. Ta se mi docela líbí, což je co říct, protože se na většině fotek sama sobě nelíbím.
Jak jsem minule psala o těch kamarádech, no...dalo by se říct, že teď se to ještě zhoršuje. Připadá mi, že mám přátel čím dál méně. Asi bych neměla být tak negativní při začátku jara/léta (nejsem si úplně jistá, za co tohle období považovat), co?
Ztratila jsem svůj deníček a teď nevím, kde je. Už asi měsíc a půl a tak trošku mě deptá představa, že mi ho někdo vzal, přečetl si ho, našel moje slabiny a obral mě o všechny přátele. Sice je tahle představa trošku sci-fi nebo fantasy původu, ale vážně mě děsí.
Každopádně už mám po příjmačkách a KONEČNĚ si můžu začít užívat 9 třídu!

LOVE CANON

68! TOP!

HT: Fuck you all, i love Czech Republic.

2 komentáře:

  1. Taky mi tam chybí Jarda :/ Jinak, devítka po příjmačkách je to nejlepší období za celých devět let, tak užívej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se užívat, co to jde. :) Jarda, no...Už mě štve..:D 2 mistráky už vynechal!

      Vymazat