sobota 30. března 2013

DINNER

Taky si vždycky s večeří tak pohrajete? Já tedy nemám výhradně určený čas, kdy si dám večeři, ale někdy se překonám a řeknu si, že tohle je poslední jídlo mého dne. Když už tedy nastane taková situace, tak si s tím jídlem doslova hraju. Ovšem ne vždy se mi to podaří udělat zdravě, ale jelikož mám za sebou dneska "náročný" den, dala jsem si bílý jogurt s jablkem a bebe sušenkama. Takovou večeři jím třeba hodinu. Snažím se ji užívat a pak chválím sama sebe, že jsem si dala zdravou véču. :)

3 komentáře:

  1. Dej mi víc, dej mi víc tohle nestačí :3

    OdpovědětVymazat
  2. ja tiež strašne dlho jem keď som doma. všetko si pripravím a vyhutnávam. ovocie nakrájam na rovnomerné kúsky, čokoládu rozlámem na kocky, uvarím si kávu...a tak:) yummy

    OdpovědětVymazat